Vierstroom

Over ons

Kwaliteit

Vierstroom wil de toegang tot hulp en zorg zo eenvoudig mogelijk maken. Dat begint bij de basis: het bieden van de best mogelijke dienstverlening. In al z’n facetten; van aanvraag tot verpleging en van thuiszorgwinkel tot de opvolging van alarmering. Wij doen onze uiterste best om voor iedere cliënt zorg en hulp op maat te leveren en dat doen we binnen de Normen voor Verantwoorde Zorg. Deze normen zijn vastgelegd in het zogeheten Kwaliteitskader dat de organisaties in de zorg samen hebben afgesproken. Veel moeilijke termen die eigenlijk maar één ding willen zeggen: Vierstroom staat voor kwaliteit. Heeft u vragen of opmerkingen over de kwaliteit van ons werk? Dan kunt u onder andere terecht bij onze cliëntenraad en ondernemingsraad, of gebruik maken van onze klachtenregeling.

Goed om te weten is dat de diensten van Vierstroom ISO-gecertificeerd zijn. Dat wil zeggen dat (jaarlijks) een onafhankelijke externe organisatie de kwaliteit van de organisatie en dienstverlening onderzoekt en bekijkt of voldaan wordt aan de gestelde kwaliteitseisen.