Het kan zijn dat je antivirusprogramma of e-mailbeveiliging de link in het wachtwoord-resetmailtje heeft gedeactiveerd. In dat geval kun je het beste rechtstreeks via de website een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ga naar onze inlogpagina (https://stichtingvierstroom.my.site.com/mijnvierstroom/s/login/) en klik daar op ‘Wachtwoord vergeten?’ om opnieuw een e-mail te ontvangen met een werkende link.

Let op: het is belangrijk dat je eerder al een account had. Ben je vóór halverwege 2022 lid geworden en heb je sindsdien nog geen account aangemaakt via de website? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account. Je kunt er eenvoudig één aanmaken met je lidnummer via deze pagina: https://stichtingvierstroom.my.site.com/mijnvierstroom/s/self-registration

Controleer eerst je spambox of ongewenste e-mailmap. Soms komt het verificatie- of resetmailtje daar terecht.

Staat het daar ook niet? Wacht dan een paar minuten en probeer het nogmaals. Komt er nog steeds geen e-mail binnen, neem dan contact op met onze ledenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Ja, dat is veilig mits de email op 31 oktober is verstuurd én hij afkomstig is van ledenservice@vierstroom.nl.

De welkomstmail voor Mijn Vierstroom is écht afkomstig van Vierstroom Ledenservice. We sturen deze e-mail omdat onze website en Mijn Vierstroom-omgeving zijn vernieuwd. Daarom vragen we alle leden om een nieuw wachtwoord aan te maken.

De link in de e-mail kan er wat langer of ingewikkeld uitzien — dat is normaal bij beveiligde wachtwoordinstellingen. Je kunt erop vertrouwen dat deze link veilig is, zolang de e-mail afkomstig is van ledenservice@vierstroom.nl.

Zo controleer je of de e-mail betrouwbaar is:

Twijfel je nog? Neem gerust contact op met onze ledenservice.

Ja, de email en de link zijn veilig. 

De mail is verstuurd door ledenservice@vierstroom.nl op 31 oktober. Het is normaal dat de link wat langer is, omdat deze beveiligde informatie bevat.

We begrijpen dat er veel nepberichten in omloop zijn, maar deze e-mail is géén spam.

Zie hieronder de mail.

We hebben onze website en de Mijn Vierstroom-omgeving vernieuwd.

Daarom vragen we alle leden met een Vierstroom-account om hun wachtwoord opnieuw in te stellen. Dit zorgt voor een veilige toegang tot de vernieuwde omgeving.

  1. Open de e-mail van Vierstroom Ledenservice (verzonden op 31 oktober).

  2. Klik op de link of knop in de e-mail.

  3. Maak een nieuw, sterk wachtwoord aan.

  4. Log daarna in met je nieuwe gegevens.

Controleer eerst je ongewenste e-mail (spam) of reclamefolder. Vind je de e-mail daar niet? Lees dan het onderstaande:


Waarschijnlijk ben je
voor 2022 lid geworden en had je toen nog geen inlogaccount.

Als je in de tussentijd ook nog geen account hebt aangemaakt, kun je dat nu heel eenvoudig doen.

Zo maak je een account aan:

  1. Ga naar de inlogpagina van Mijn Vierstroom.

  2. Klik op ‘Nog geen account?’.

  3. Vul je lidnummer en e-mailadres in.

    • Heb je jouw e-mailadres eerder bij ons geregistreerd? Dan maak je automatisch een account aan.

  4. Je ontvangt vervolgens een e-mail om je wachtwoord te kiezen.

Weet je je lidnummer niet (meer)?

Of heb je je e-mailadres nooit aan ons doorgegeven?

Neem dan contact op met onze ledenconsulenten. Zij helpen je graag verder.

Klik hier voor de contactinformatie

Meld je aan voor de Vierstroom nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.