Ja dat kan als deze persoon geregistreerd staat als gezinslid op je Mijn Vierstroom account. Op de pagina van de dienst of service log je eerst in op Mijn Vierstroom. Vervolgens maak je bij het aanmelden voor deze dienst de keuze voor wie je de dienst aanmeldt. Wil je voor meerdere gezinsleden een bepaalde dienst aanvragen, dan herhaal je steeds de stappen.

Staan de gezinsleden nog niet geregistreerd op je Mijn Vierstroom account. Ga dan naar Mijn Vierstroom, log in en voeg de gezinsleden toe bij Mijn gezinsleden.

Door het regelen van een automatische incasso hoef je je geen zorgen te maken over betalingen. Bij een automatische incasso machtig je Vierstroom Ledenservice om jaarlijks eind januari automatische het contributiebedrag af te schrijven. Dit regel je door in te loggen op Mijn Vierstroom en daar je betaalwijze onder “Gegevens pashouder beheren” aan te passen. Wil je dit liever op papier regelen, neem dan contact op met Vierstroom Ledenservice.

Dat kan via Mijn Vierstroom. Klik hier om naar Mijn Vierstroom te gaan en klik vervolgens op “Gegevens pashouder beheren”. Bij Betalingsgegevens kan je de betaalwijze wijzigen en opslaan.

Bij betaling per automatische incasso bespaar je €1,05,- op het lidmaatschap per jaar.

Is je bankrekeningnummer gewijzigd?  In Mijn Vierstroom kan je zelf je rekeningnummer aanpassen.

Klik hier om naar Mijn Vierstroom te gaan en klik vervolgens op “Gegevens pashouder beheren” en ga naar Betalingsgegevens.

In Mijn Vierstroom vind je je persoonlijke digitale ledenpas met je lidnummer. Klik op de link om in te loggen in Mijn Vierstroom en kies vervolgens voor ‘Print ledenpas’. Er opent een apart scherm waarin je je ledenpas direct kunt printen. Je kunt er ook voor kiezen om een foto te maken van je digitale ledenpas met je telefoon, zodat je deze gegevens altijd bij de hand hebt.

Vanaf 1 januari 2024 heb je geen fysieke plastic ledenpas meer nodig. Alles kan je digitaal via de website of met alleen je postcode en huisnummer regelen. Dat is gemakkelijk voor jou én het is ook nog eens gunstig voor het milieu. Klik hier voor meer informatie.

Ben je onlangs getrouwd, gescheiden of is er een andere wijziging binnen je huishouden? Geef dit aan ons door. Dat kan door contact op te nemen met Vierstroom Ledenservice of online in Mijn Vierstroom.

E-mail: ledenservice@vierstroom.nl
Telefoon: 9:00 en 12:00 naar 088 – 0900 400

Mijn Vierstroom

Ben je onlangs verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? In Mijn Vierstroom kan je zelf je adres aanpassen. Het lidmaatschap verhuist met je mee.

Mijn Vierstroom

Heb je een ander e-mailadres? Wijzig dit via Mijn Vierstroom.

Mijn Vierstroom

Dat kan via Mijn Vierstroom. Mijn Vierstroom is een digitale en persoonlijke omgeving speciaal voor leden van Vierstroom.

Mijn Vierstroom

Meld je aan voor de Vierstroom nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.