Extra informatie

Klik hier voor een overzicht van veelgestelde vragen over Mijn Vierstroom.

Waarom moet ik hier gegevens invullen die Vierstroom al van mij heeft?

 Met een account voor Mijn Vierstroom krijgt u toegang tot de persoonsgegevens die wij van u geregistreerd hebben en tot diensten die via Mijn Vierstroom aangevraagd kunnen worden. Daarom moeten wij eerst betrouwbaar uw identiteit controleren. Dat doen we door een aantal gegevens te vragen die wij al kennen. Als die gegevens kloppen weten wij dat u de juiste persoon bent die het account aanvraagt en kunnen wij u toegang geven.

U vraagt hier om mijn IBAN-nummer in te voeren. Is dat wel veilig?

 Mijn Vierstroom maakt gebruik van een veilige internet-verbinding (het ‘slotje’ boven in beeld). De gegevens die u invoert kunnen dus niet onderschept worden door anderen. Uw IBAN-nummer is bij ons al bekend, want dat wordt gebruikt voor de incasso van uw lidmaatschapscontributie. Hiermee kunnen wij op een betrouwbare manier uw identiteit controleren en misbruik van uw account voorkomen. Uiteraard gaan wij zorgvuldig met u gegevens om, conform de privacywetgeving / AVG.

Vind direct de informatie die u zoekt

Vind wat u zoekt