Vierstroom Ledenservice, onderdeel van de Fundis-groep, is een ledenorganisatie. Medewerkers van Vierstroom Ledenservice zijn op de hoogte van alle voordelen van leden en zijn getraind om leden op een juiste wijze te woord te staan. Toch kan het gebeuren dat u kritiek of klachten heeft op hun handelwijze. Voor het dienstenaanbod is Vierstroom samenwerkingsovereenkomsten aangegaan met dienstenleveranciers. Ook op de handelwijze van onze samenwerkingspartners kunt u mogelijk kritiek hebben waarvoor u een klacht zou willen indienen.

Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen. Wij hopen echter wel dat als er sprake is van ongenoegen aan uw kant, u dit bij ons onder de aandacht brengt. Immers, een klacht is voor Vierstroom Ledenservice een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Om die reden verzoeken wij u niet te aarzelen als u onverhoopt een klacht heeft, deze bij ons te melden!

  • Klacht over de handelwijze van medewerkers
    Wij raden u aan om een klacht in eerste instantie aan de betreffende medewerker(s) of aan de Directeur Vierstroom Ledenservice te melden. Wellicht weet de medewerker niet dat u ergens ontevreden over bent en verbetert de situatie als u hem of haar daarop wijst. In veel gevallen is het probleem in een direct gesprek op te lossen. U kunt van onze medewerkers verwachten dat zij serieus op uw vraag, opmerking of klacht ingaan.

  • Klacht over een samenwerkingspartner
    Vierstroom Ledenservice selecteert haar samenwerkingspartners met grote zorgvuldigheid. Daarbij wordt gekeken of zij beschikken over een kwaliteitskeurmerk, aangesloten zijn bij een beroepsvereniging of voldoen aan de eisen die zorgverzekeraars aan behandelaars stellen. Toch kan een behandeling of een dienst niet naar uw tevredenheid uitgevoerd zijn. Omdat wij en onze dienstenleveranciers naar een 100% tevredenheidsgarantie streven, hopen wij dat u uw negatieve ervaring meldt. In eerste instantie kunt u het beste contact opnemen met Vierstroom Ledenservice, die de klacht dan met de dienstenleverancier bespreekt. Mocht dat geen soelaas bieden dan komt de Directeur in beeld. Wij proberen dan samen met de samenwerkingspartner tot een oplossing te komen.
Klachtenregeling in PDF-formaat

Download hier de volledige klachtenregeling van Vierstroom Ledenservice in PDF-formaat.

 

Vind direct de informatie die u zoekt

Vind wat u zoekt

Vind direct de informatie die u zoekt

Vind wat u zoekt