Wijzigingen

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens van mijn lidmaatschap?

Dat kan via Mijn Vierstroom. Mijn Vierstroom is een digitale en persoonlijke omgeving speciaal voor leden van Vierstroom. Klik hier om naar Mijn Vierstroom te gaan.

 

Hoe geef ik een wijziging van mijn e-mailadres door?

Heb je een ander e-mailadres? Wijzig dit via Mijn Vierstroom. Klik hier om naar Mijn Vierstroom te gaan.

 

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Ben je onlangs verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? In Mijn Vierstroom kan je zelf je adres aanpassen. Klik hier om naar Mijn Vierstroom te gaan. Het lidmaatschap verhuist met je mee.

Hoe geef ik een wijziging van de samenstelling van mijn huishouden (bijvoorbeeld getrouwd of een echtscheiding) door?

Ben je onlangs getrouwd, gescheiden of is er een andere wijziging binnen je huishouden? Geef dit aan ons door. Dat kan door contact op te nemen met Vierstroom Ledenservice. Klik hier voor de contactgegevens.

 

Hoe geef ik een overlijden door?

Als er binnen jouw huishouden iemand is overleden, laat het ons weten. Dat kan telefonisch via 088 – 0900 400 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 14.00 uur) en via e-mail: ledenservice@vierstroom.nl. Bij het overlijden van het hoofdlid kan een ander gezinslid het lidmaatschap overnemen.